söndag 21 oktober 2012

Torsbyhelg med uppladdning inför Kettlebell muscle!

Helgen spenderades i Torsby med familjen. Har inte hälsat på sedan i början av Juli, så det var otroligt skönt att få en ledig helg tillsammans och bara umgås.

Tråkigt hade vi inte, det blev en hel del shopping i karlstad och massa god mat, men även lite träning för att få någon balans på det hela och kunna bibehålla ett gott humör :) Jag agerade även massör!

I träningsväg blev följande genomfört:

Fredagen bjöd på ett knäböj- och marklyftspass på ett nyöppnat gym i Torsby som mamma tränar på. Riktigt fint gym med bra vikter. Lite dåligt med klot bara :)

Knäböj 5*5 60 kg (sista setet 65 kg)
Marklyft (vanliga) 3*10 70 kg, 3*5 95 kg
Pullups mellan set
Pistols 3*5/5

På lördagen blev det ett 8 km löppass i lite snabbare än 5-tempo på löpband. Det var riktigt tungt och jag vet inte riktigt vad det berodde på... För mycket fika eller annorlunda löpband än vad jag är van vid?

Idag, söndag, behövde jag komma ut innan tågresan, så jag drog med mig mina tappra småsystrar Alexis och Victoria ut på ett stationspass.

1 min per övning, 2 varv med 2 min vila mellan varven.

Sprint
Kb-swing
Planka
Situps
Sneda crunches
Upphopp
Armhävningar
Superman rygglyft
Indianhopp

Nu har förresten resultaten från TSC kommit, kul! Lyckades ta en förstaplacering i min klass vilket känns jättekul :)

Känner mig mätt, glad och påfylld med familjekärlek och ny energi. Perfekt uppladdning inför Kettlebell muscle programmet som börjar I MORGON!!!

Hemma hos min egen lilla familj om ca 2 timmar :) Trevlig söndag!

Här kommer massa matbilder från helgen...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar