tisdag 4 september 2012

Inaktivitet

I och med min nya vardag med ett relativt stillasittande jobb + långa bussresor varje dag har jag helt plötsligt blivit mer inaktiv. Blir så rastlös i bussen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Då träningsplanerar jag så brukar det lugna ner sig ;)

Idag fick det bli ett ganska rejält pass, kände att det behövdes! Skulle eg. ha sparat snatch till morgondagen, men kunde inte motstå....

  • TGU 14 kg 2/2

  • Deadlift bear cycle 
1 * (5) 102.5 kg
1 * (5) 92.5 kg
13 * (5) 82.5 kg
Tot vikt: 6337,5 kg
  • Pullups: 

(Vikt) Reps:
(+5 kg) 5/5/5/5  +   (BW) 5/4/4/4/4/4
Tot: 45 reps

  • Snatch 15/15 protokoll
Vikt: 14 kg
Tid: 20 min 
Kadens: 7 reps/15 sek
Tot: 560 reps (7840 kg)

Ååååhhh det gick så bra. Ibland är det alltså underbart att vara lite för inaktiv för sitt eget bästa, då är man laddad när det väl gäller. Tekniken satt som en smäck. Kändes riktigt bra!


Och har ni hört....  Ekomat är ev inte mer näringsrikt...Hm.... Detta har jag påstått länge ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar