lördag 8 september 2012

Lördagsgodis!

Det här med IF har sina fördelar... Jag kan i princip äta hur mycket som helst på kvällen, vilket är otroligt gott på helgerna.

Efter en heldag med klienter, instruera kb-pass samt assistera på en fortsättningskurs i kettlebells  tog jag och Adam oss en välförtjänt datenight med MAT som fokus. Viket skönt sätt att avsluta denna jobbvecka!

Det blev 3-rätters på Cyrano. Kan varmt rekommenderas! Tunn frasig botten, färska råvaror... Kommer bli en hel del take-away därifrån på fredagar känner jag på mig.

Så här lyckligt lottad är jag ... !

Inte den vanligaste synen!

Förrätt. Grönsallad med mango- och granatäpple vinegrette. 

Huvudrätt: Lyon  -oxfilé + räkor. That's how I roll!

Adams Pizza: Lyon: Tomat, ost, champinjoner, färsk lök, vitlök, paprika 6 vinmarinerad oxfilé.

Efterrätt: Chokladpudding med mangocréme, noisette, physalis och pecannöt. 


Blev lite kvällsmat på det också...


Som jag skrivit i ett tidigare inlägg är IF något jag gör på prov och inget som jag rekommenderar till allmänheten. Detta är en personlig testperiod för att utvärdera om tajmingen av näringsintaget påverkar mig och min prestation - jag äter såldes lika mycket energi och försöker även öka den lite. Det finns inte en kost för alla och denna kost kan vara direkt olämplig i vissa sammanhang, Kontakta mig eller en annan dietist om du vill veta mer :)

1 kommentar:

  1. Cyrano alltså! Deras chevrésallad med valnötter och räkor är heller ingen lek!

    SvaraRadera