söndag 30 december 2012

Ett händelserikt år

2012 har varit ett himla bra år. Ett av mina mest händelserika år, får jag nog säga. Har blivit dietist, fått två olika dietistvikariat, genomfört RKC, läst en PT-utbildning, startar eget och flyttat till en egen lägenhet för första gången i mitt liv. Har uppnått flera träningsmål som att lyfta över 125 kg i mark samt genomföra en muscle-up. Jag har lärt känna mig själv bättre än någonsin och tvingats ta flera svåra beslut. Jag har även träffat David, vilket utan tvekan är det största som hänt mig.

Jag ser fram emot 2013 och är övertygad om att det kommer bli ett fantastiskt år med nya insikter och förhoppningsvis några nya PR ;) Har inga direkta nyårslöften, men flera uppsatta träningsmål, mer om dem en annan dag.

Här kommer i vanlig ordning min träningslogg. (något förenklade beskrivningar, har annat för mig ikväll!). Kort och gott har träningen känts tung, har varit trött fysiskt och mentalt på grund av flytten. Har ändå fått gjort det viktigaste, vilket jag är otroligt nöjd med :)

Fredag
Kettlebell Muscle week 10 (easy day)

Lördag
Vila

Söndag
Kettlebell Muscle week 10 (heavy day)

Deadlift
2 x 10 (60 kg)
8 x 10 (70 kg)
Tid: 15 min
Tot: 6800 kg

Måndag
Kettlebell Muscle week 11 (medium)
Back squat 4 x 8 (50 kg)
Handstående

Önskar er ett gott nytt år!

5 kommentarer:

  1. Önskar dig all lycka till inför 2013, Sierra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Lycka till" lät lite fel, menade att säga att jag önskar dig (och David!) all lycka inför 2013! :)

      Radera
    2. Haha, lät inte alls fel! Tack Daniel, önskar dig detsamma :)

      Radera