söndag 8 juli 2012

23 år och något visare?

Nu är jag helt plötsligt "äldre" och därför har jag bestämt mig för att styra upp det här med min träning lite bättre. Istället för att göra lite av allt kommer jag jobba specifikt mot mina målsättningar. I praktiken innebär det oftast färre, mer genomtänkta pass. Jag vet att detta är nyckeln till att utvecklas vidare.



Födelsedagshelgen har i denna anda inneburit massa mys och god mat och perfekt mängd träning. Hela veckan har jag tagit det väldigt lugnt med träningen för att hinna återhämta mig lite mellan prestationerna, så det passade fint att ha familjen på besök. Dessa pass fick jag till under min "födelsedagshelg".

Fredag
Träning @ KBC
Snatch (20 kg), 5 on the minute, 15 minutes. Totalt 150 reps, 3000 kg.
Pullups (BW 4) on the minute, 10 minutes. Totalt 40 reps, 2200 kg.
Getups.


Lördag:
RPM 50 med Vican


Söndag:
5 km VFF löpning i Skatås med Liljeros
Benpass med Adam på gymmet:
Knäböj djupa Olympic bar (65 kg) 4 * 8 reps
Utfall Olympic bar
Good mornings Olympic bar (35 kg)
Planka
Vinyasaflöde med huvudstående


En riktigt go helg helt enkelt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar