tisdag 12 juni 2012

Chill

Idag blev det en lugnare dag träningsmässigt.

Jämfört med gårdagens morgonpass, heldag med PT och dubbla kvällspass bestod dagen mest av tid sittandes vid skolbänken på PT-skolan. Nästan lite skönt :) Nu ljuger jag, blev rastlös innan lunch...

Blev dock ett 30 minuters morgonpass efter min jordnötssmörssmacka och kaffe (underbart att äta innan morgonträning!) och höll mitt vanliga yogapass på Almedal. Morgonpasset bestod av burpees, TGU, snatch och styrka för baksida axel. Yogapasset var svettigt, dynamiskt med en härlig avslutande YIN-stretch. Klämde även in lite kettlebellplanering med mina grymma kollegor.

Imorgon blir den ÄNTLIGEN lite högkvalitativ träning på KBC. Dessutom ska jag agera PT på gymmet för några tappra individer ;)

Nu ska jag panikplugga anatomi och käka sushi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar