tisdag 21 augusti 2012

Tandvärk och Vila

Hm. Inte det roligaste inlägget jag skrivit direkt. Men träningen flyter inte alltid på, så är det bara. Ibland behöver man VILA.

Igår fick jag en tandvärk så intensiv att jag fick planera om hela dagen och akut byta bort mitt kettlebellpass på Sportlife. Har kanske bytt bort det passet 2 gånger på ett år, så det är inget pass jag byter bort hej vilt. Det är ett av mina favoritpass. Jag vet, man ska inte ha favoritdeltagare, men deltagarna på Lindholmen ger mig rysningar varje gång! De har utvecklats otroligt mycket och de kommer varje vecka (biljetterna tar slut någon timme efter de har släppts, varje vecka under hela sommaren!). Ser fram emot att komma tillbaka.

Idag mår jag lyckligtvis mycket bättre och jag är rastlös i kroppen!  Så det fick bli ett löppass på förmiddagen med Zigge och nu blir det lite marklyft och pullups på gymmet! TSC närmar sig med stormsteg.

Ofrivillig vila brukar i mitt fall ofta resultera i att jag presterar mycket bättre, möjligen beroende på att jag lätt glömmer vilan och således får för lite av den varan. Löpningen kändes bra, men jag tror styrketräningen kommer kännas fantastisk!

Hur reagerar du på vila? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar