torsdag 17 maj 2012

Om du behöver en spark i baken...

Gå på Anna-Marias RPM pass på Sportlife Almedal.

Jag känner otroligt många duktiga instruktörer. Vissa är grymma på att peppa, andra inspirerar med sin fysik medan andra ger mig nytt perspektiv och ett vidare sammanhang för träningen. Men jag har egentligen bara träffat en instruktör som skrämmer mig rejält, och det är du A-M.

Hon coachar på ett personligt plan, trots att jag bara är en i mängden i cykelsalen känner jag att hon talar direkt till mig. Det går inte att fuska och jag presterar alltid bättre än vad jag trodde var möjligt. Samtidigt är hon jordnära och fokuserar på deltagarnas utveckling, det känns aldrig ytligt eller falskt.

Så behöver du en rejäl spark i baken, leta upp denna fantastiska instruktör och coach. Jag kommer gå på små rosa moln hela dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar