fredag 12 april 2013

Ett lite snällare pass

Kände mig matt i kroppen idag, hade inget direkt driv och därför inga höga förväntningar på dagens pass. Ett lite snällare träningspass var helt rätt idag, så jag gjorde lite vad jag kände för. Pull-ups med varierande vikt och lite snatch. Verkligen inte något PR men ett bra "grundande" pass att utgå från och det var väldigt skönt efteråt, glad att jag tog mig iväg. Hoppas få till några bra och motivationshöjande träningspass nästa vecka.

Pull-ups
BW: 1, 2, 3
+ 7.5 kg: 8, 6, 6, 4
+ 10 kg: 4, 4
BW: 10, 9
Tot: 57 reps

Snatch
20 kg: 5 x (5/5)
22 kg: 2 x (5/5)
Snatchtest, 20 kg, 5 min: 101 st
16 kg: 10 x (10)
Tot: 5060 kg

Bodyweight
Handstand
Headstand

Dagens middag!





2 kommentarer:

  1. Kan du inte skriva ut vad det är för mat på bilderna för mer inspiration. Ser så fasligt gott ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar Sara, det kan jag visst göra! :)

      Marinerad kyckling tillagad i ugn med bulgur- och quinoamix,en gudomlig ratatouille samt en grönsallad med selleri, spenat, rödlök vitvinsvinäger, olivolja och vitlök!

      Radera