måndag 19 november 2012

Mediumdag och väldigt god mat

Hade en kortare dag på jobbet idag vilket resulterade i att jag körde veckans kettlebell muscle medium-day lite tidigare än normalt. Axlarna ville inte riktigt, vilket var frustrerande. Rejäl mjölksyra i pressen och jag fick byta ut totalt 3 militärpressar mot push press. Ja, ja, snatchen kändes hur som helst bra och det var den jag var mest oroig över när jag påbörjade detta program. 

TRÄNING

Kettlebell Muscle, week 5, day 1 (medium)
Vikt: 14 kg x 2
Set: 6 varv
Vila: 90 sekunder

Double High Pull x 5
Double Snatch x 5
Double Military Press x 5
Double Front Squat x 5

Skill Practice
Handstående
Handstående en arm
Windmill

Gruppträning nästa!

MAT
Har haft lite svårt med aptiten och tappat lite ofrivillig vikt den senaste tiden och då är det viktigt att unna sig det där som är riktigt gott ;) Jag har därför ätit otroligt god och vacker mat, precis som det ska vara. Sammanfattningsvis har det inte gått någon nöd på mig de senaste veckorna gällande energiintaget...

Nåväl, varsågoda. Hoppas det vattnas i munnen på dig!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar