torsdag 15 mars 2012

Depp och pepp

Igår hade jag en tung dag. En sådan där dag där man behöver träna för att rensa tankarna, men tyvärr funkar inte kroppen som man vill. Ändå blir man glad att man tog sig iväg och tränade...

Efter möte med våra opponenter på C-uppsatsen blev det 5 km löpning, den gick förvånansvärt bra trots att jag höll tillbaka lite. 22 minuter totalt. Som belöning blev det promenad med islatte och glass i solen med Adam och Zigge. Sen gick det utför. Ett roligt pass på KBC men som sagt hängde kroppen inte riktigt med. Bråkade med min TGU, tog mig igenom mina pressar och kände att jag aldrig fick till något riktigt flyt. Men sen hände något, den trevliga stämningen på klubben fick mig att skärpa mig och avsluta med min favoritövning - pullups. Det blev 52 reps totalt med kroppsvikt + 5 kg, 2 reps per set och 45 sek vila mellan varje set. Avslutade innan jag kände mig för trött och är därför sjukt taggad att köra dem igen på fredag.

Kvällen avslutades med ett mycket trevligt möte, mina framtidsplaner börjar ljusna, det är en sak som är säker. Nya, spännande projekt på gång :)

Idag var formen om möjligt ännu sämre och jag är rädd att jag har en liten sjukdom som vill bryta ut... Utmanade ödet med en RPM. Nu får det bära eller brista, har en fullproppad träningshelg framför mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar