fredag 23 mars 2012

Många bollar i luften

Nu händer det grjer... Hinner knappt med i allt som sker kring mig känns det som, vilket ger mig både ångest och glädje.

1. Jag är snart färdigutbildad dietist och måste ta beslut över vad som ska hända efter den 1:a juni. Söka jobb, söka andra studier, fortsätta inom ämnet nutrition eller bredda med andra kunskapsområden.?

2. Lydnadsträningen med Nikita börjar ge resultat då vi börjat att gå på hundkurser med henne varje vecka. Mina hundar växer upp lite för snabbt...

3. Har fått flera fantastiskt roliga men också utmanande projekt inom Sportlife. Har jobbat på att skapa en yogautbildning som ska dra igång redan nu till vår/sommar 2012. Är med i utvecklingsteamet inom yoga och kettlebells och ska nu börja hålla utvecklingsträffar för andra instruktörer. Ska även bli sponsrad inom min instruktörsroll av ett stort klädföretag (Det börjar på gina.... ;))

4. Har ansökt om enskild firma och har redan påbörjat mitt första konsultuppdrag och planerat in flera dietistrelaterade uppdrag under höstterminen med ett grymt företag som tagit mig under sina vingar.

5. Börjat söka ny lägenhet.

6. Anmält mig till RKC och TSC, en krävande utbildning och en tävling inom kettlebells.

7. Bestämt mig för att inte springa Göteborgsvarvet. (någon som vill ha min biljett?)

8. Gått på PRM-audition för att bli spinninginstruktör inom les mills. (galet läskigt)

9. Skrivit klart C-uppsatsen med bästa uppsatspartnern.

Puh..... Galet roligt alltihop men känner mig lite överväldigad.

Idag blir det lunchdate med goaste Sandra, en massa jobb hemifrån, ett par timmars träning på KBC och till sist en hemmakväll med min lilla familj. Imorgon blir det kurs inom Indian Clubs, också på KBC !!!! (att jag orkar ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar