torsdag 3 november 2011

Torsby

Då var man hemma i Värmland igen för att hälsa på familjen. Skönt med den friska luften och att få umgås lite:) behövde en paus från vardagen.

Började min visit med en shoppingdag i Karlstad, köpte både vinterjacka, mössa och kängor! Älskar att vara i Karlstad, har många fina minnen knutna till den staden. Slarvade dock med min mjölkfria kost och käkade lejonet och björnen glass :s

Passade även på att ringa några internationella samtal från hemtelefonen, försöker just nu ta reda på om det är möjligt för mig att studera en master i nutrition i USA. Spännande grejer, men mycket som ska fixas...

Nu ska det TRÄNAS med syster Victoria! Vi ska till gymmet och köra lite extensiva intervaller och lite styrka. För mig blir det 2*15 min på löpband i lite snabbare än tävlingsfart och sedan lite teknikträning på frivändningar samt bålstabilitet.

Efter det kommer belöningen, att få umgås med Carro och Noah! Har inte sett dem på länge <3

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar