fredag 4 november 2011

The Convention 2011!



Då och då måste jag röra om träningsschemat för att utvecklas och få inspiration. Lägligt nog infaller The convention (http://www.theconvention.se/) i morgon och jag får tillfälle att gå utanför ramarna med min träning! Ser verkligen fram emot detta, trots att jag vet att jag knappt kommer kunna röra på mig på söndag. Ett träningskonvent ger mig den värsta bakfyllan man kan tänka sig... Det blir många pass med inspirerade instruktörerna som jag inte direkt har möjlighet att träna för varje vecka, vilket leder till att man tar i lite extra helt enkelt;) Har skrivit upp mig på de klasser som passade mina träningsintressen mest, ska träna kettlebells (Stina Albihn), yoga (Christine Myrberg), TRX (Stina Albihn), crossfit (Rickard Walén) och explosivitets träning (Jari Ketola)




I vanliga fall klämmer jag in 1 vilodag per vecka och eftersom min träning är så varierad brukar det vara fullt tillräckligt för min återhämtning. Men konventet till ära, så har jag tagit mig två vilodagar denna vecka samt en extra lugn dag. Känner mig oerhört förbered.

Återkommer men en summering av konventet så fort jag vilat och bearbetat alla nya intryck! Hoppas att vi ses där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar