söndag 30 oktober 2011

Lördagsträning

Hade en hel ledig lördag till mitt förfogande! Så härligt. Älskar att kunna ta mig tid till träning utan att känna stressen över att jag försummar allt annat viktigt. I går kunde jag helt enkelt ta mig tid att göra vad jag ville utan dåligt samvete.

Inledde dagen med långpromenad med hundarna, härligt att inte ha bråttom på morgonen! Sedan blev det 30 min Cykel och 30 min CX innan lunch. Sjukt jobbig och effektiv träning, man hinner aldrig återhämta sig under passen utan det är bara att köra på. Sedan blev det lite stros på stan och mera häng med hundarna. När Adam kom hem från BJJn drog han dessutom med mig till gymmet för ett ryggpass, vilket gjorde att jag piggnade till.

Vi avslutade dagen med en lyxig middag för 2 på en av våra favoritrestauranger - Maharani,  och ett stopp på Hemmakväll där vi hyrde film och bjöd hem våra kära vänner Ben och Jerry. Sjukt att vi varit tillsammans i 4 år älskling, jag som fortfarande är nykär ;)

Behövde verkligen den här lördagen där jag fick träna skiten ur mig och sen bara slappa och äta och umgås med de som får mig att må som bäst. Har så mycket att tänka på och besluta, det här var en välbehövd paus från den stressen.

2 kommentarer:

  1. Kul att se att du också har en blogg. Då kan jag "stalka" dig även här och inte bara på kettlebellspassen :)

    SvaraRadera
  2. Jodå, har funderat på det en stund och det är himla skönt att få "skriva av sig" ibland. Ser att du också bloggar, ska definitivt stalka dig också då;)

    SvaraRadera