lördag 12 november 2011

Sjuk!

Jaha, då var den här igen, förkylningen.

Har hållit mig frisk väldigt länge nu, så länge att jag trodde att det där med att bli sjuk hörde till det förflutna. Andra blir sjuka, men inte jag. Men så slog den till ändå och jag fick ställa in träningen.



Det är så frustrerande att inte kunna träna när man precis fått upp motivationen till max, tagit på sig massa extra klasser att instruera och påbörjat träning med PT. Nu har halsen slutat göra ont och jag är lite piggare, men samtidigt vill jag inte riskera att bli sjuk PÅ RIKTIGT så har tagit det lugnt på träningsfronten. Det är lätt att säga till andra att hålla sig undan från fysisk aktivitet när man är sjuk, men när det kommer till en själv är det svårt att komma till samma insikt.

Idag mår jag hur som helst bättre och vill verkligen träna ett konditionspass, men ska avstå. Det lönar sig i längden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar